Followers

Wednesday, June 8, 2011

Berjaya Hamil Selain turun 14kg..



Salam…syukur ke hadrat ilahi..akhirnya dengan izin Allah dan
berikhtiar..Akhirnya Nisha berjaya jgk hamil setelah mencuba pelbagai
ubat.ubatan sebelum ini…namun keputusannya hampa belaka…Ketidakstabilan
hormon merupakan punca utama susahnya untuk mendapat anak ke-2 ..sudah
4thn ku menunggu…sedangkan sebelum ini..tiada masalah utk mendapat anak
pertamaa…Mungkin punca pertama kerana masalah..
‘’GEMUK’’…yang aku hadapi setelah aku melahirkan anak pertama…Pelbagai ubatan aku telah cuba..namun keputusannya tetap hampa..Setelah aku melihat di Metro…tujuan pertama pada mulanya aku ingin kembalikan
berat badan kembali langsing..dan kedua…tentulah inginkan cahaya
mata….jadi tekad ku…sambil2 kurus..sambil2 dptkan cahaya mata…
Dengan ketabahan ku….aku Berjaya turun berat badan jugak sbyk 14kg totally
hasil produk terbaik DATUK DR.ROZMEY “Jus Mate 5’’ sambil2 inginkan cahaya
mata ke 2…hampir 8bulan jgk penggunaan jus mate 5..akhirnya tercipta
satu sejarah kali ini..setelah beberapa tahun mencuba pelbagai produk
utk mendapatkan cahaya mata ke-2…akhirnya dengan JUS MATE 5…aku dapat
penyelesaiannya…kini genaplah 3bulan lebih kandunganku..alhamdulilah…syukurr..penantian ku akhirnya berakhir..

No comments:

Post a Comment